راهنمای خرید بدلیجات عمده

بدلیجات یکی از محبوب ترین اکسسوری های زنانه و مردانه است. انواع النگو، گوشوار، دستبند، پابند، سینه ریز و گردن آویز و ..بخشی از استایل شیک پوشی به حساب می آید. مشاغل زیادی در این حیطه فعالیت دارند و همواره به دنبال مرجعی مطمئن برای خرید بدلیجات عمده هستند. اگر شما هم کار فروش بدلیجات را انجام می دهید حتما باید جواب این سوال را بدانید: “ از کجا بدلیجات عمده بخرم

در همه شهرها بازارهایی برای عرضه بدلیجات به صورت عمده وجود دارد. برای افرادی که در این زمینه فعالیت دارند، خرید بدلیجات عمده ارزان اهمیت زیادی دارد. به این ترتیب نمی توانید از هر مکانی به صرف اینکه عمده فروشی بدلیجات است، خرید کنید.

از کجا بدلیجات عمده بخرم؟

برای خرید بدلیجات عمده حتما به یک گالری خوشنام و شناخته شده بروید. این مراکز تجربه خوبی در زمینه خرید و فروش بدلیجات دارند و می توانند به خوبی راهنمایی تان کنند. به خصوص اگر تازه وارد این حرفه شده اید، حتما به راهنمایی فردی با تجربه نیاز دارید. تا اینجا نیمی از راه را رفته اید در ادامه به این موارد توجه کنید تا خرید بهتری داشته باشید:

کیفیت بدلیجات عمده

برای اینکه مشتریان دائمی داشته باشید باید بدلیجات با کیفیت را عرضه کنید. همه محصولات داخل کشور، کیفیت مطلوب را ندارند. برای مثال کم نیستند بدلیجاتی که حساسیت ایجاد می کنند یا خیلی زود دچار زنگ زدگی یا خوردگی می شوند. بدلیجات با کیفیت علاوه بر جنس مناسب دارای روکش و آبکاری طلا یا نقره است.

بدلیجات برند ژوپینگ از با کیفیت ترین زیورآلات هستند که از آلیاژ مس با روکش نانو ذرات طلا آبکاری شده اند. این ویژگی موجب شده تا زیورآلات ژوپینگ در مرور زمان کیفیت قابت داشته باشند. آبکاری نانو طلا علاوه بر زیبایی روی ضد حساسیت بودن بدلیجات هم تاثیر دارند. “گالری جواهرات شهر ما” وارد کننده بدلیحات ژوپینگ در کشور است و زیورآلات را به طور مستقیم از چین وارد می کند.

قیمت خرید بدلیجات عمده

قیمت بدلیجات عمده

خرید بدلیجات عمده به قیمت بالا، یک اشتباه بزرگ است. مشتری ها از گالری هایی که قیمت ارزان تری دارند، خرید می کنند. برای اینکه بتوانید بدلیجات ارزان قیمت تری را بفروشید باید از جایی خرید کنید، که قیمت منصفانه تری دارد. سعی کنید حداقل 20 درصد زیر قیمت بازار بدلیجات عمده را خریداری کنید. به این ترتیب یک گام بزرگ از رقبا پیشی می گیرید.

پخش عمده بدلیجات ژوپینگ چین از طریق “گالری جواهرات شهر ما “انجام می شود. با توجه به حذف واسطه ها و واردات محصول از تولید کننده اصلی در چین، قیمت ها حدود 20 تا 30 درصد ارزان تر از بازار است. خرید بدلیجات عمده از این طریق می تواند سودآوری زیادی برای خریداران بدلیجات عمده فراهم کند. به طوری که در مدت بسیار کوتاهی اصل سرمایه بر می گردد و خواب پول ندارید.

خرید بدلیجات عمده با تنوع بالا

از کجا بدلیجات عمده بخرم؟ قطعا از جایی خرید کنید که محصولات متنوع تری را برای فروش ارائه می دهد. خریداران شما به دنبال یک نوع محصول خاص نیستند. برای مثال عمده فروشی بدلیجات تنها النگو نمی فروشد یا در کار فروش گوشوار نیست.

برای خرید بدلیجات عمده اصل تنوع در محصول را فراموش نکنید. النگو، گوشواره، دستبند و پابند، گردن آویز، سینه ریز و … را از ارزانترین بدلیجات عمده انتخاب کنید. برای برخی بدلیجات نظیر النگو یا انگشتر، تنوع در سایزبندی را نیز رعایت کنید. اگر تنها یک سایز النگو یا …. را به فروش برسانید قطعا مشتری های زیادی را از دست خواهید داد.

بدلیجات ژوپینگ چین دارای طراحی جذاب و تنوع زیادی است. در سال های اخیر این برند در بین خریداران بدلیجات شناخته شده و همواره تقاضا برای خرید ان وجود دارد. برای بدلیجات عمده ژوپینگ نیازی به صرف هزینه زیاد نیست. زیورآلات را از وارد کننده اصلی و بدون واسطه تهیه کنید.

خرید بدلیجات عمده ژوپینگ

اگر از هر کسی بپرسید از کجا بدلیجات عمده بخرم؟ قطعا بازار تهران را معرفی می کند. البته همه شهرها چنین بازاری دارد اما تنوع محصولات در بازار تهران به مراتب بیشتر است. با توجه به پاندمی موجود نیازی نیست ریسک کنید. خرید خود را به صورت غیر حضوری و از طریق آنلاین هم می توانید انجام دهید. اگر به دلیل شرایط موجود نمی خواهید یا وقت ندارید و به هر دلیل امکان خرید بدلیجات عمدی به صورت حضوری را ندارید نگران نباشید.

گالری جواهرات شهر ما عرضه کننده مستقیم بدلیجات ژوپینگ چین، فروش آنلاین را راه اندازی کرده است. در هر کجای کشور که زندگی می کنید می توانید خرید مطمئن و ارزان قیمت تری را تجربه کنید. طرح های متنوع، کیفیت بالای زیورآلات و قیمت های اقتصادی از مزایای خرید بدلیجات عمده ژوپینگ است.

موقع خرید به ظرافت ساخت و طراحی زیورآلات دقت کنید. همه بدلیجات موجود دارای آبکاری نانو طلا هستند. این بر مرغوبیت و اصالت زیورآلات افزوده است. تضمین کیفیت محصولات خریداری شده و قیمت های ارزان تر از بازار دو اصل مهم است که موجب رضایت خریداران قبلی شده است.

آیا کالکشن جدید ویژه سال نو را دیده اید؟ همین حالا برای خرید بدلیجات عمده شهر ما اقدام کنید

همکاران گرامی جهت پیوستن به کانال تلگرامی VIP شهرما جهت استعلام قیمت عمده بدلیجات و مشاوره در خرید از طریق دکمه های زیر اقدام کنید

آدرس دفتر مرکزی: یزد، میدان امیرچخماق، جنب پارکینگ عمومی، فروشگاه شهرما

تلفن تماس: 03536277974

تماس با مدیریت(تمام وقت): 09139517974

آیدی تلگرام به منظور فروش عمده: @Sharema_accessory

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *