فروش عمده بدلیجات در شیراز

فروش عمده بدلیجات در شیراز

شیراز باتوجه به آمارِ سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیتی بالغ بر ۱۸۶۰۰۰۰ نفر، پنجمین شهر پر جمعیت ایران شناخته شده است . شیراز از یک سوی از دیرباز به دلیل آب و هوای معتدل و بهاری و عبور جاده ابریشم از این شهر و امروزه نیز به دلیل نزدیکی به شهر های بندری از جمله بندر بوشهر یکی از شهر های تجاری محسوب میشود و از سوی دیگر وجود امکان گردشگری تاریخی و فرهنگی و تمدن ایرانی -اسلامی از جمله بنا باشکوه تخت جمشید که یادآوار حکومت افتخار آفرین هخامنشیان و آرامگاه های مشاهیر علم و ادب فارسی سالانه گردشگران متعددی را از سراسر ایران و حتی جهان جلب می کند جزو سرآمد ترین شهر های گردشگری ایران محسوب میشود. این شهر نیز از نظر اقتصادی ،تجاری از اهمیت به سزایی برخوردار است به گونه ای که سهم قابل قبولی از بازار کشور و عمدتاً مرکز کشور را به خود اختصاص داده است.

امرزوه بازار زیور آلات و بدلیجات در شیراز جای رشد خوبی را داشته، چرا که شیراز شهری گردشگری که سالانه پذیرای جمعیتی قابل توجه از بازدید کنندگان داخلی و خارجی را دارد نباید از این بازار غافل شد و میتوان بدلیجاتی با تلفیق نقوش باستانی همراه با المان های مختلف بدلیجات در سبد سوغاتی گردشگران داخلی و خارجی در خود جای دهد و باعث رشد روز افزون صنایع بدلیجات در ایران بشود و گروه زیو آلات و بدلیجات شهر ماه که سهم قابل توجهی از بازار کشور و عمدتاً مرکز کشور را به خود اختصاص داده است مستثنی نمی باشد و این گروه افتخار این را دارد که با تولیدات محصولات کاملا ایرانی و مرغوب و نیاز جامعه به خصوص بانوان خوش سلیقه را برطرف کند. ما در تیم طراحی گروه زیورآلات و بدلیجات شهرما با حضور افراد با سابقه و متخصص در این زمینه توانسته ایم با استفاده از نقوش باستانی این شهر، محصولاتی زیبا و متناسب با انواع سلیقه ها طراحی کرده و به تولید رسانده و مستقیما بدون واسطه به صورت عمده به دست فروشندگان زیورآلات و بدلیجات رسانیم.

تیم فروش زیور آلات و بدلیجات شهر ماه افتخار این را داشته که پخش عمده زیورآلات و بدلیجات استان فارس را مانند سایر استان های تهران ،اصفهان، تبریز،یزد …را برعهده دارد.

فروش عمده بدلیجات در شیراز

همکاران و مشتریان گرامی شیرازی دیگر نیازی نیست تا هزینه و وقت زیادی را صرف سفر به بنادر جنوبی یا کلان شهر تهران کنید و در مقابل تعداد انبوه کالا و اجناس متفاوت در انواع کیفیت ها که تنها باعث سردرگمی شما می باشد ، رو به رو شوید.

تیم فروش ما در گروه زیور آلات و بدلیجات شهر ما این فرصت را فراهم کرده که فروش عمده بدلبیجات در شیراز را تنها با اعتماد به کادر مجرب و متخصصان مد و زیبایی که سالیان سال در حوزه بدلیجات فعالیت کرده اند و دست به تولید انواع محصولات شیک و به روز و متناسب با سلیقه خانم های ایرانی مثل النگو، بند ساعت، گوشواره و … در طرح و اندازه های مختلف در نازلترین قیمت اما در بالاترین کیفیت تولید کرده است . و از همه مهم تر برای تسریع در فرآیند فروش و حذف واسطه ها در خرید و فروش عمده در شیراز بهره مند میشوید.

پخش و فروش عمده بدلیجات در شیراز توسط گروه زیوآلات وبدلیجات گروه شهرماه باعث فرصتی مناسب برای شما فروشندگان بدلیجات در شیراز شده تا با اعتماد به گروه ما از مرغوب ترین و با کیفیت ترین محصولات شیک و لوکس مجموعه شهرما استفاده کنید و از حداکثر سود ممکن و حداقل سرمایه ی درگیر با بدلیجات را داشته باشید . علاوه بر این می توانید ازخدمات ویژه مشتریان ما توسط مشاورین کاردان و آگاه به شرایط بازار ما در گروه زیورآلات و بدلیجات شهرما جهت شروع کار و مشاوره و ایجاد انگیزه در مشتریان خود و رشد و پیشرفت در زمینه فروش با شماره گیری ۰۹۱۳۹۵۱۷۹۷۴ بهره مند شوید و علاوه بر مشاوره میتوانید جهت خرید عمده بدلیجات و ارتباط با مدیران گروه زیورآلات و بدلیجات شهرما اقدام نمایید.

برخی از محصولات گروه زیورآلات و بدلیجات شهرما درشیراز عبارت اند از:

فروش عمده النگو درشیراز در طرح ها و جنس های مختلف

فروش عمده دست بند های بدل درشیراز هم راستا با سلیقه های مشتریان

پخش عمده گردنبندهای بدل در شیرازدر طرح ها و نقش های زیبا و چشم نواز

پخش عمده بدلیجات نگین دار درشیراز با قیمت مناسب و کیفیت بالا

پخش عمده ست ها و نیم ست های زیبا و دلربا درشیراز

فروش عمده انگشتر و گوشواره در شیراز در طرح های زیبا و درخشنده

پخش عمده رومانتویی مس با خورده سنگ در شیراز
پخش عمده انواع گوشواره در شیراز
پخش عمده نیم ست های سیاه قلم طرح طلا در شیراز
پخش عمده انواع پلاک آویز دار طرح طلا در شیراز
فروش عمده گردنبندهای اسپورت طرح مس در شیراز
پخش عمده انواع دستبند ظریف و مجلسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *