جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آشنایی با انواع بدلیجات

امروزه استفاده خانم ها از بدلیجات با توجه به قیمت کم و تنوع فراوان در این از محصولات بیشتر شده و یکی از دلایل مقبولیت هر چه بیشتر خانم ها در استفاده از این محصولات ساخت بدلیجات که شباهت بسیار زیادی به طلا داشته و اگر از کیفیت خوبی برخوردار باشد میتواند می تواند زیبایی و درخشندگی خود را داشته و مورد استفاده قرار گیرد.در این مقاله سعی شده تا شما را با انواع مختلف بدلیجات آشنا نموده تا در هنگام خرید با توجه به سلیقه و قیمت بهترین انتخاب را داشته باشید.

بدلیجات در کیفیت های متفاوت با جنس و فلزات مختلفی ساخته می شود. که این فلزات شامل مواد مختلفی همچون تنگستن ، استیل ، تیتانیوم ، مس ، رادیوم و … ساخته می شوند. البته به طور خالص از این فلزات در تهیه بدلیجات استفاده نمی شود چراکه دوام و درخشندگی لازم را نداشته و به همین منظور از آلیاژهایی که ترکیبی از فلزات دیگر است استفاده می شود که در نهایت باعث به عمل آمدن بدلیجات زیبا با درخشندگی بالا می شوند.

به جهت افزایش طول عمر بذلیجات و درخشندگی این محصولات،بدلیجات را با روکش های مختلفی از آب طلا،آب نقره،رادیوم،تیتانیوم و استیل می سازنداین روکش ها باید به گونه ای باشند تا کمترین میزان حساسیت را داشته و در برابر زنگ زدگی و تغییر رنگ مقاوم باشد.که بدلیجات با روکش رادیوم و استیل کمترین میزان حساسیت را داشته و یکی از بهترین انتخاب ها در خرید بدلیجات برای خانم ها می باشد.

بدلیجات با روکش آب طلا

بدلیجات با روکش آب طلا،علاوه بر زیبایی و درخشندگی،از دوام و طول عمر بالاتری برخوردار هستند.برند ژوپینک محصولات خود را با آب طلای ۱۴ عیار ،۱۸ عیار و ۲۴ عیار آغشته میکند تا کیفیت و زیبایی و درخشندگی محصولات خود را حفظ کند.

word image 1

بدلیجات با روکش آب نقره

بدلیجات با روکش آب نقره با نقره خالص تفاوتی نداشته و شبیه هم بوده و فقط ضخامت آب نقره استفاده شده در محصولات متفاوت بوده و با گذشت زمان از استفاده بدلیجات با آب نقره،محصول به زردی کشیده میشود.

word image 2

بدلیجات با روکش رادیوم

این محصول بهتر از دو نوع محصول بالا می باشد،چراکه حتی با ضخامت کم،عمر بالاتری داشته و خیلی دیر از رنگ و نمای آن تغییر میکند. این محصول خیلی کم حساسیت زا بوده، و معمولا بیشتر افراد می توانند از این محصول استفاده کنند.نسبت به نوع فلز یاد شده گرانتر بوده و از لحاظ شباهت به طلای سفید نزدیک می باشد.شرکت ژوپینگ نیز از این فلز نیز استفاده می کند تا کیفیت محصولات خود را حفظ کند.

بدلیجات با روکش تیتانیوم

این فلز سفید رنگ بوده در حالی که برق و درخشندگی آن به طلای سفید نمی رسد .در نوع معمولی این محصول،کیفیتش کمی بیش از نقره بوده اما بعد از مدتی با عرق انسان مخلوط می شود و آب کاری آن از بین می رود و زیبایی و درخشندگی خود را از دست می دهد و سیاه می شود.

بدلیجات با روکش استیل

این نوع بدلیجات که کاربرد وسیعی در محصولات بدل دارد، به ندرت حساسیت زا بوده و زنگ مخصوص خود را دارد و با فلز دیگری قابل مقایسه نیست.این فلز تغییر رنگ نداده و از ماندگاری بالایی برخودار است.قیمت آن بستگی به کیفیت آن داشته و شرکت های معتبر در محصولاتشان با قیمت های بسیار بالا از این نوع فلز ستفاده می کنند.

word image

برچسب‌هابدلیجاتپخش عمده بدلیجاتفروش عمده بدلیجات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *