کامل ترین لیست قیمت بدلیجات عمده

یکی از دغدغه های فعالین در صنعت بدلیجات، نوسان در قیمت زیور آلات است. اگر یکی از فروشندگان بدلیجات عمده باشید حتما با دنبال مناسب ترین لیست قیمت بدلیجات عمده هستید. فروش بدلیجات عمده یکی از سودآورترین مشاغل در کشور است به شرطی که بتوانید زیور آلات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب از عمده فروشی بدلیجات تهیه کنید.

بازار بدلیجات و زیور آلات بدل حسابی داغ است شرکت های تولید کننده زیادی در این صنعت فعالیت دارند اما تنها تعداد معدودی توانسته اند، زیور آلات بدلی با کیفیت بالا را تولید کنند. برندها تولیدات خود را به صورت عمده در اختیار عمده فروشی ها قرار می دهند ولی قیمت ها همیشه یکسان نیست.

عوامل مهم در نوسان لیست قیمت بدلیجات عمده

نه تنها بدلیجات که سایر کالاها و لوازم نیز دچار نوسان قیمت هستند. نرخ زیور آلات و بدلیجات نیز همواره رو به افزایش بوده است. عمده فروشی ها با تهیه بدلیجات کیلویی و فروش تکی به خریداران، کسب و کار مستقل خود را مدیریت می کنند. میزان سود حاصل از این کار ارتباط مستقیم به قیمت بدلیجات عمده دارد. به طور مستقیم تورم و کاهش ارزش ریال روی بدلیجات تاثیر می گذارد زیرا عمده این زیور آلات وارداتی هستند. برخی از مهم ترین عوامل در افزایش لیست قیمت بدلیجات عمده عبارت است از:

-دست به دست شدن محصول

بدلیجات عمده چند دست می گردد تا به فروشنده برسد. نظارت خاصی بر این بازار نیست و دست واسطه ها نیز حسابی باز است. در اغلب موارد نوسان لیست قیمت بدلیجات عمده به دلیل وجود واسطه های متعدد در این حیطه است. اگر به دنبال خرید ارزانترین بدلیجات عمده هستید از شرکت هایی که وارد کننده هستند، خرید کنید. به این ترتیب مقدار زیادی در هزینه ها صرفه جویی می شود و بدلیجات به قیمت اقتصادی در اختیارتان قرار می گیرد.

-کیفیت بدلیجات عمده

زیور آلات بدلی دارای استانداردهایی هستند. چنانچه برخی موارد در تولید و ساخت بدلیجات رعایت نشود، محصولی بی کیفیت ساخته می شود. چنانچه انگشتر، گوشوار، دستبند، تکپوش و …. سایر بدلیجات در اثر استفاده سیاه شود، قیمت پایین تری دارد. در ساخت این نوع بدلیجات از مواد اولیه بی کیفیت استفاده شده و بدون آبکاری و روکش خوب، روانه بازار شده اند.

از سیاه شدن بدلیجات بی کیفیت در مرور زمان که بگذریم با حساسیت های پوستی چه کنیم؟ در لیست قیمت بدلیجات عمده بدلیجاتی از این دست، کم نیستند. البته همه افراد نسبت به بدلیجات حساسیت نشان نمی دهند اما به راحتی می توان از وقوع چنین مواردی پیشگیری کرد.

-برند بدلیجات عمده

یکی از مهم ترین مواردی که موجب تغییر در لیست قیمت بدلیجات عمده می شود، نام شرکت تولید کننده است. برندهای معروف از آلیاژ با کیفیت در ساخت بدلیجات استفاده می شوند. علاوه بر آن جمعی از بهترین و حرفه ای ترین طراحان جواهر با برندهای معروف، همکاری دارند. در حال حاضر برند ژوپینگ چین از معروف ترین تولید کنندگان بدلیجات در جهان است که محصولاتی با ظرافت های طلای واقعی را تولید می کند. زیور آلات ژوپینگ در دو نوع ساده و جواهر نشان دارای کیفیت بسیار بالاتری هستند.

لیست قیمت بدلیجات عمده

لیست قیمت بدلیجات عمده چین

بدلیجات عمده به صورت کیلویی به فروش می رسند. گالری شهر ما بدلیجات عمده را به قیمت ارزان در اختیار عمده فروشی ها قرار می دهد. انواع نیم ست و سرویس بدلیجات نگین دار و بدون نگین در لیست زیور آلات این مجموعه است. ست حلقه و انگشتری، نیم ست دستبند و انگشتر، گردن آویز، پابند در طراح های بی نظیر مشابه طلا را می توانید از طریق “گالری بدلیجات شهر ما” تهیه کنید. لیست قیمت بدلیجات عمده را در این مطلب می خوانید.

خرید از گالری شهر ما این مزایا را به همراه دارد:

  • امکان خرید آنلاین و تحویل در محل : با توجه به اپیدمی موجود این مورد اهمیت زیادی دارد
  • تهیه بدلیجات با کیفیت و دارای تضمین خرید: زیور آلات گالری شهر ما از برند ژوپینگ چین است
  • زیور آلات با طراحی روز طلا: طراحی بدلیجات از روی طرح های جدید طلا و جواهر الهام گرفته شده
  • قیمت مقرون به صرفه: بدلیجات عمده گالری شهر ما به قیمت ۲۰ تا ۳۰ درصد ارزان تر از نرخ بازار است

لیست قیمت بدلیجات عمده ژوپینگ

برند ژوپینگ با اصالت چین گوی رقابت را از همتایان خود ربوده است و این به دلیل کیفیت بالای بدلیجات تولید شده است. خلاقیت در طراحی زیور آلات و اجرای طرح های مشابه طلا در همه تولیدات ژوپینگ دیده می شود.

مهم تر اینکه همه زیور آلات و بدلیجات به صورت روکش طلا آبکاری شده است. ساخت محصولات با کیفیت و آبکاری نانو طلا بر قیمت ها افزوده است. بدلیجات برند ژوپینگ قیمت بالاتری از دیگر برندها دارد.

بازار فروش زیور آلات ژوپینگ به مراتب داغ تر از محصولات مشابه است زیرا زیور آلات و بدلیجات ژوپینگ هیچ نوع حساسیت پوستی و آلرژی تولید نمی کنند.

ارزانترین بدلیجات عمده از برند ژوپینگ را از طریق گالری جواهرات و بدلیجات “شهر ما” تهیه کنید. کلیه زیور آلات و بدلیجات با تضمین کیفیت و لوگوی حک شده ژوپینگ بر روی محصولات ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *