جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

استفاده از زیورآلات قدمتی چند هزار ساله داشته به گونهای که نقاشی و تابلو های برجای مانده از مصر باستان،یونان باستان، ایران قدیم و سایر مناطق کهن و باستانی دیگر بر این امر دلالت داشته و دارند که حتی امروزه نیز استفاده از زیورآلات، یکی از فاکتورهای اساسی زیبایی در مُد و پوشاک می باشد.

زنان در سراسر جهان، به خودی خود به طلا و زیورآلات علاقه خاصی از خود نشان داده که قابل انکار نیست، اما یکی از مشکلات عمده در طلا و زیورآلات، کمیابی این نوع محصولات به طور خالص بوده که این کمیابی باعث قیمت بالای این انواع محصولات نیز می شود.یکی از اساس های اصلی در یک استایل خاص و منحصر به فرد استفاده از زیورآلات است اما حتما نیازی نیست تا در استایل خود از محصولات طلا استفاده کرد چراکه میتوان از النگوهای طلا روس (Russian gold) استفاده کرد و سبکی مدرن و در حین حال زیبا و چشم نواز در استایل خود داشته باشید.

اما شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که طلا روس چیست؟ طلا روس، نام تجاری رزگلد (rose gold) است که آلیاژی از طلا و مس است که میزان مس این محصول متفاوت بوده و با توجه به میزان مس مصرف شده رنگ متفاوتی نیز داشته و با توجه به اینکه برای نخستین بار در قرن ۱۹ام میلادی در روسیه این نوع آلیاژ طلا و مس ساخته شد، طلا روس نامیده شد.

امروزه استفاده از النگو های طلا روس با توجه به وجود طلای خالص در ترکیب خود، مورد استفاده فراوان علاقه مندان به زیورآلات شده است که این امر باعث شده تا شرکت های طراحی و ساخت زیورآلات و بدلیجات نگاهی ویژه به این محصول داشته باشند و النگوهای طلا روس مطابق با سلیقه مشتریان طراحی و تولید کنند تا نیاز مشتریان و علاقه مندان به این نوع محصول را برآورده کنند.

طلای قرمز و طلای صورتی

اما طلای روسی به کار رفته شده در النگوی طلا روس، با توجه به میزان مس به کار رفته در ترکیب خود به دو نوع طلای قرمز ( red gold) و طلای صورتی (ping gold) تقسیم شده و میتوان گفت یکی دیگر از دلایلی که النگوهای طلا روس مورد استقبال مشتریان و علاقه مندان به زیورآلات شده است، رنگ خاصی است که در طلای قرمز و طلای صورتی وجود دارد .

دلیل نامگذاری این محصولات به نام های طلای قرمز و طلای صورتی میزان مس به کار رفته است، به گونهای که طلای قرمز با توجه به مس به کار رفته بیشتر نسبت به طلا در ترکیب خود رنگی قرمز گونه داشته و از این رو به طلای قرمز خطاب می شود. و اما طلای صورتی با توجه به اینکه طلای به کاررفته شده در ترکیبش نسبت به مس بیشتر بوده رنگی میان قرمز و طلایی داشته که به صورتی نزدیک است و طلای صورتی نامیده می شود.

عیار النگوهای طلا روس

عیار طلای به کار رفته در النگوهای طلا روس نیز همانند طلای معمولی بوده که در عیارهای مختلفی وجود داشته و باید به این نکته توجه داشت که طلای ۱۴ عیار زرد با طلای ۱۴ عیار طلاروس از نظر خلوص یکسان بوده و هر دو دارای ۵۸.۳ درصد طلا هستند و به نوعی هر چه طلای موجود در النگوهای طلا روس، عیار کمتر و پایینتر داشته باشد، رنگی پررنگتر و قرمزتر بوده و در نتیجه هر چه عیار طلای به کار رفته در رز گلد بالاتر باشد، این النگوها رنگی کم رنگتر و نزدیک به صورتی رنگ خواهند داشت.

word image

اما « گروه زیورآلات و بدلیجات شهرما » این افتخار را دارد تا با تکیه بر ۱۵ سال سابقه در زمینه زیورآلات و بدلیجات با استفاده از کادری مجرب ،در کنار طراحی منحصر به فرد و تولید محصولات متنوعی چون انگشتر، گوشواره، دستبند، رومانتویی، زنجیر در طرح ها و مدل های مختلف، اقدام به طراحی و تولید النگوهای طلاروس کرده است و در کنار فروش آفلاین این نوع محصول، از طریق سایت فروشگاهی خود نیز اقدام به فروش نیز کرده است و شما مشتریان گرامی میتوانید جهت مشاهده جدیدترین طرحها از محصولات النگوی طلاروس و سایر محصولات، به صفحه محصولات ما مراجعه کرده و جهت خرید و مشاوره میتوانید با شماره « ۰۹۱۳۹۵۱۷۹۷۴» تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *